617 Javna nabavka kancelarijskog materijala | Javne nabavke Kantona Sarajevo

Javna nabavka kancelarijskog materijala

Organizacija: 
JU Historijski arhiv Sarajevo
Faza postupka: 
Ugovaranje i realizacija
Vrsta postupka: 
direktni sporazum
Veza na naziv postupka iz faze "Pokretanje i tok" koji je prethodio ovoj nabavci: 
JRN/CPV: 
22800000 Papirni ili kartonski registratori, knjigovodstvene knjige, uvezi, obrasci i drugi štampani kancelarijski materijal
Ugovor potpisan sa: 
Pingi d.o.o Sarajevo ID 4200003090004
Datum potpisivanja ugovora: 
24.04.2018
Vrijednost potpisanog ugovora iznos sa PDV-om (KM) : 
3243,66
Ugovoreni rok realizacije u danima od potpisivanja ugovora ili uvođenja u radove : 
365
Ukupna vrijednost realizovanog ugovora iznos sa PDV-om: (KM) : 
3243,66
Ostvareni rok realizacije u danima od potpisivanja ugovora ili uvođenja u radove: 
365
Prilog/prilozi PDF ugovor (ugovor i aneksi): 
Datum unosa: 
16.05.2018
Nadlezno ministarstvo: 
Ministarstvo kulture i sporta
Budžetska godina je početno prikazana kao godina unosa: 
24.04.2018