617 Nabavka kancelarijskog materijala za projekte | Javne nabavke Kantona Sarajevo

Nabavka kancelarijskog materijala za projekte

Organizacija: 
Sarajevska regionalna razvojna agencija SERDA d.o.o. Sarajevo
Faza postupka: 
Ugovaranje i realizacija
Vrsta postupka: 
ugovori izuzeti od primjene ZJN
JRN/CPV: 
30190000 Razna kancelarijska oprema i potrepštine
Ugovor potpisan sa: 
Printerpapir d.o.o. Sarajevo 4200014020008
Datum potpisivanja ugovora: 
17.12.2018
Vrijednost potpisanog ugovora iznos sa PDV-om (KM) : 
37328,73
Ugovoreni rok realizacije u danima od potpisivanja ugovora ili uvođenja u radove : 
560
Izmjene/aneksi ugovora pri realizaciji: 
NE
Broj izmjena/aneksa: 
0
Prilog/prilozi PDF ugovor (ugovor i aneksi): 
Datum unosa: 
28.12.2018
Nadlezno ministarstvo: 
Ministarstvo privrede

Nabavka oslobođena PDV-a u skladu sa niže navedenim Podvrdama IPA II:
- IPA II MFT, kontrolni broj: 10-17-1-7080-2/17 od 13.09.2017. godine,
- IPA II MFT, Kontrolni broj: 10-17-1-8896-2/18 od 26.09.2018. godine,
- IPA II MFT, Kontrolni broj: 10-17-1-7052-3/18 od 09.08.2018. godine,
- IPA II MFT; Kontrolni broj: 10-17-1-7050-2/18 od 30.07.2018. godine,
- IPA II MFT, Kontrolni broj: 10-17-1-8897-2/18 od 26.09.2018. godine,
- IPA II MFT, Kontrolni broj: 10-17-1-7051-2/18 od 30.07.2018. godine,
- IPA II MFT, Kontrolni broj: 10-17-1-8452-2/18 od 05.09.2018. godine,
- IPA II MFT, Kontrolni broj: 10-17-1-5068-2/18 od 12.06.2018. godine,
- IPA II MFT, Kontrolni broj: 10-17-1-7082-2/17 od 13.09.2017. godine.